onsdag 10. desember 2008

Til Lilla & Vanilla:



Jeg fikk denne for leeenge siden av duftenaverteblomster. Men siden min blogg "gjeng" er veldig begrenset fikk jeg litt problemer med å sende den videre.

Men nå....!

Ønsker jeg å takke lilla & vanilla, fordi du ga meg tips om hvor jeg kunne handle Rice produkter, og det er grunnen til at jeg nå er den stolte eier av to morsomme engler! Pluss at jeg fikk handlet noen flotte julegaver og har startet min egen lille engle produksjon!

Vil også si takk for at du legger igjen hyggelige kommentarer og tips, og ikke minst for din fine lilla blogg :)






Denne har jeg lagd.... "kremt kremt". Demo utgave, øver meg videre...:o)


Jeg vil også sende "awarden" videre til: mallaspauserom & santelivetsuss , rett og slett for at dere gjør meg glad! Har stor glede av bloggene deres !


TAKK!

3 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk for awarden! Og takk for fine ord, så koselig:)

    Kjempebra at du fikk tak i englene, de var skikkelig sjarmerende. Nå sitter jeg å skriver jobbsøknad igjen, kjeeedelig, hehe! Håper du har en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Takker så mye for awarden! Det er faktisk min første! Blir litt rørt og jeg da... Tåler ikke så mye i disse førjulstider.

    Blir bare en kort titt innom deg nå fordi hos oss er det den store formkakedagen!

    Følg med på bloggen så får du resultatet!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem fra Guri

    SvarSlett
  3. Bedre seint enn aldri vet du :0)

    Er så fornøyd med en vase fra RICE som jeg kjøpte på RIIS INTERIØR i Oslo, kunne tenkt meg MASSE de hadde der...

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem

    SvarSlett