torsdag 18. desember 2008

Jeg har en plan...

Håper den er god! Har slept meg bort til pc`n fra sofaen... ca 3mtr. Futten har gått ut av meg i dag, og jeg er hjemme fra jobb. Er hjemme og tenker på jobben isteden :)
Ser på alt rotet rundt meg, og tenker på alt jeg burde fått gjort.
Men i dag går ikke det.

Men til søndagen, når Charlie og sjokoladefabrikken, ruller opp på tv kl.21.00, DA skal jeg ha alt klart!

Da skal jeg slenge meg på sofaen, puste ut, kose meg med julekaker, og se på det fine jule treet vårt, Ja, det skal jeg, og jeg gleder meg :)


Legg til video

4 kommentarer:

  1. HUFF DA! Ble det bråstopp i all travelheten?

    Håper formen er bedre nå..?!?!?

    Har lagt ut hurtigoppskrift av karamellkaken hvis du er i form til å prøve deg på den.

    God natt! Og godt bedring.

    Pst! Tror helt sikkert planen din holder jeg ;o)

    Klem fra Guri

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en utmerket plan synes jeg:)

    Nicholas skulle igrunn være med svigers på fjellet og være borte hele helga, og jeg hadde store planer om å få shinet og pyntet skikkelig da. Men så var de blitt syke og måtte holde seg hjemme:/ Der sprakk planen min, hehe!

    Håper formen er bedre nå, god helg! :)

    SvarSlett
  3. jeg vet hvordan filmen ender og jeg har tenkt til å fortelle det på julebord o morgen:)

    SvarSlett
  4. takk for en koselig kveld i gaar, legger naa igjen mitt spor :o)

    SvarSlett