søndag 30. november 2008

Gledelig gjensyn, med bortgjemt nips!


Sommer lyestaken fikk byttet ut blomstene med sølv stjerner, og ble riktig så "julete".


En glad engel, får endelig frisk luft etter en sommer på loftet..


Apotek røkelsen er et "must" for meg, ingen jule stemning uten! Den lille familien på grimase bilde i bakgrunnen :o)


Fra min gode venn Marita, fikk den i `98, for lang og tro tjeneste, vi er fremdeles gode venner! Og jule treet fra henne like fint.. Hei, vennen!


Disse gir meg alltid en klump i halsen. De søte nissene satt på en blomster oppsats til min Mormor fra meg. Senere ryddet jeg den bort fra nattbordet hennes, og de fikk være med meg hjem.

Mye av det jeg tar frem har gode minner knyttet til seg, det er koselig, og det er noe av det Julen betyr for meg. Ta frem gode minner, og være glad for det vi har sammen.



Dissee fikk jeg av vennindene mine i fjor, og heller ingen jule stemning uten Ferrero Rocher! Mmm!
Og en kakao til kvelden, perfekt!
Fin 1.advents kveld!

2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg ille lyst på kakao. God desember til deg fra meg! Gleder meg til julebordet!!!
    Susan

    SvarSlett
  2. Har vært på "Godt brød" på Grünerløkka i dag og drikki verdens beste kakao!Den er lagd av mørk, vanlig og lys sjokolade,mmmmmmm :o)

    Likte filmen "Feast of love" jeg også.

    Ønsker deg en herlig adventstid!Tusen takk for koselige ord inne hos meg :o)

    Klem

    SvarSlett