fredag 31. oktober 2008

HALOWEEN! BØ!


I kveld tar vi på oss heksenesa, tar en runde i nabolaget med gresskar veska, og spør med skummel stemme: "knask eller knep?"
En nabo av oss har alltid Haloween fest i garasjen for barna i nabolaget, og det er selvfølgelig stoor stas.
Mye sure gamle folk, som smeller igjen døra, og setter en støkk i et lite barne hode, men man skal jo bli skremt på Haloween så..... :)
Ha en SKREKKELIG kveld!
Ps: Jeg har hørt så mange forskjellige historier om Haloween sin opprinnelse at jeg ikke skal prøve meg på noe historie her, på skolen lærer de om en mann som ble hals hoggd, og det er han gresskar hodet symboliserer...
Det skremte ungen min nok iallefall!

2 kommentarer:

  1. Så fint halloweenbilde. Vi har ikke hatt besøk av noen. SKUFFA! Juliane har knaska og knepet da : )

    SvarSlett
  2. klart ho ble skremt av den historien:) visste du at haloween opprinelig startet i irland?? jupp irland ja:) har trodd det var amerika helt til nå nylig jeg:)

    SvarSlett