onsdag 15. oktober 2008

10ÅR siden!!!



Hørte på P4 i dag, at det er 10år siden Titanic filmen ble vist på kino.


Googlet og der står det 1997, ja ja, lenge siden er det i allefall, og jeg husker jeg gråt som en gal, og syntes at Jack godt kunne fått plass på planken uti vannet samme Rose, hadde de bare prøvd litt til...


Buhu!


Men så trodde jeg kanskje det ordnet seg når Romeo og Juliet filmen med Leonardo di caprio og Claire Danes kom på kino også da... i 1996.


Det gjorde IKKE det :)

Det er viktig å holde håpet oppe, og være positiv!

1 kommentar:

  1. Oi, er det så lenge siden altså... Husker så godt da jeg så Titanic på kino. Alle venninnene mine så den mens jeg var syk, så jeg tok med pappa siden jeg ikke ville dra alene. Litt ut i filmen når Jack pynter seg med smoking, så sier pappa høyt til meg mens han ler "synes du han ble kjekk nå?". Huff, synes det var sååå flaut, satt selvfølgelig masse søte gutter rundt, hehe:) Forøvrig en kjempefilm, det samme med Romeo og Julie:)

    SvarSlett